Wszelkie informacje o zmianach w realizacji projektu należy niezwłocznie przekazać do Ministerstwa.
O konieczności dokonania zmian w umowie należy powiadomić Ministra niezwłocznie za pośrednictwem systemu teleinformatycznego „Obsługi Strumieni Finansowania” (OSF) za pośrednictwem strony osf.opi.org.pl. W przypadku zmiany wysokości przyznanych środków finansowych należy dołączyć korektę kosztorysu będącego częścią umowy;
Każda zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej - w postaci elektronicznej jako wniosku o aneks - pod rygorem nieważności, z wyłączeniem zmiany rachunku bankowego.
W ostatnim roku finansowania można złożyć wniosek o wprowadzenie zmian w umowie za pośrednictwem OSF nie później niż 60 dni przed określonym w umowie terminem zakończenia realizacji zadań.
UWAGA: 60 dni to ostateczny termin złożenia wniosku w systemie. Wnioski złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane przez Ministerstwo.
Środki finansowe na drugi i kolejny rok studiów w szkole doktorskiej są wypłacane po rozstrzygnięciu przez Ministra o kontynuacji finansowania na podstawie oceny raportów rocznych za rok poprzedni.
Środki przyznane na dany rok akademicki muszą zostać wykorzystane do 30 września.
Wzory dokumentów są zależne od rodzaju i edycji konkursowej. Można je pobrać ze strony MEiN w zakładce:
https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/projekt-doktorat-wdrozeniowy